Garantija

Dirbdami atsakingai bei paisydami ES vartotojų taisyklių, daugumai mūsų el. parduotuvėje parduodamų prekių mes suteikiame 2 metus galiojančią garantiją.

Ši garantija yra jūsų teisė prašyti pataisyti sugedusią prekę garantiniu laikotarpiu, jei gedimas atsitiko dėl gamintojo kaltės. Jei tokios prekės pataisyti neįmanoma, mes įsipareigojame pakeisti ją į identišką arba tokio pačio kainų lygio prekę, jei to padaryti neįmanoma dalinai arba visiškai kompensuoti grąžinant sumokėtus pinigus.

Kaip užregistruoti prekę garantiniam aptarnavimui?

  • Atsisiųskite garantinio aptarnavimo paraišką;
  • Užpildykite informaciją apie save ir užsakymą;
  • Ypač detaliai aprašykite gedimą;
  • Nuskenuokite užpildytą paraišką (tik PDF arba JPG formatu);
  • Paraišką siųskite mums el. paštu: garantija@apexisbaltic.lt
  • Tik mums patvirtinus garantinio aptarnavimo prašymą atsiųsime Jums techninio aptarnavimo cento adresą, kuriuo turėsite pristatyti sugedusią prekę;
  • Apie sutaisytą prekę būsite informuoti garantinio aptarnavimo paraiškoje nurodytais kontaktais;

Dėmesio.

Nesinaudokite Lietuvos pašto registruotų pašto siuntų paslaugomis. Jie niekada nepristato prekės gavėjui, vietoj to palieka raštelį. Nei mes nei techninio serviso partneriai tikrai neturime galimybių stovėti eilėse pašto skyriuose atsiimant registruotas siuntas, todėl jų paprasčiausiai neimame ir jos grįžta pas siuntėją.

Rekomenduojame dpd-logo-png.png LP_EXPRESS_logo_colour_1_.gif

Jei garantinę prekę į mūsų ofisą pristatysite patys, būtinai pasiskambinkite prieš atvykstant kad suderintumėm laiką.

Tel.: +370 5 2222 322

Atsisiųsti PDF formatu:

Atsisiųsti garantinio aptarnavimo paraišką.


Our partners

Accept

Please be informed that this website uses cookies. By continuing to browse on the website or clicking the message I agree, you consent to the use of cookies. You can cancel your consent at any time by changing your browser settings and deleting the stored cookies. For detailed information about cookies, please see HERE